منتديات ناروتو شيبودن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ناروتو شيبودن

عيش الإثارة والمتعة والخيال مع ناروتو

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت روعة

كاتب الموضوعرسالة
الشهاب الرابع
أكاديمي
أكاديمي

ذكر
المدينه : مكة

نكت روعة Empty
مُساهمةموضوع: نكت روعة   نكت روعة Icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2013 1:08 am

1-واحد غبى فى الجيش القائد اداه اغلى قنبلة في العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللي بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة في حياته فكر وقال : القنبلة هذه غالية وبلدنا اولى بيها !!!! ورماها على جيشه .

2-غبى شاف لافته مكتوب عليها مزرعة أبقار سأل راعي المزرعة كيف تزرعون البقر؟؟ قاله الراعي باستعباط: نرش سكر ويطلع بقر راح ثاني يوم ورش سكر رجع ثاني يوم شاف النمل متجمعين قال : يحليلهم البقر وهم صغار!!

3-مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. واحد معدي في الشارع سأله: في إيه ؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ..لقى .. (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!

4-واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اود يه فين . قاله وديه جنينه الحيوان فراح ورجع تانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مش قولتلك ود يه جنينه الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديده امبارح جنينه الحيوان النهارده هوديه السينما .

5-ديك نتفو ريشه وخدوه حطوه مع الفراخ فالفراخ شفوه ماتوا على نفسهم من الضحك الديك بص للفراخ بسخريه وقالهم بتضحكوا كده ليهم عمركم ما شفتوا معارض سياسى عادى يعنى .

7-مجانين حط لهم الدكتور أغنيه ... قامو يرقصون الا واحد !! قال له الدكتوور ليه ما ترقص قال اصل انا العروسة .

8-قرد إذنه مقطوعة يطالع نفسه بالمنظرة ويقول : سبحان الله عمر الزين ما يكمل .. << الله ع الثقـه هههههه .

9-واحد يقول لولده : يا ولدي انا نويت اخطبلك. رد عليه الولد : لا والله يابا . شكرا إلك .انا من يوم ما شفت ذوقك في أمي وأنا مغسل إيديي .

10-مرة تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له : هو ممكن يعاقب الانسان على حاجة معملهاش ؟ قاله له : لا طبعا ، ففرح التلميذ اوى و قاله له خلاص انا معملتش الواجب .
سلآآآمي ،، لكم
الشهاب الرابع
أكاديمي
أكاديمي

ذكر
المدينه : مكة

نكت روعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت روعة   نكت روعة Icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2013 1:09 am

اين الردود

نكت روعة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-